В ОДА незабаром презентують бренд Черкащини

На Черкащині продовжують працювати над брендингом. Півторарічний процес на фінішній прямій. Передпрезентацію концепції логотипу, айдентики та стратегію розвитку бренду заслухав очільник області Роман Боднар. Про це повідомляє пресслужба ОДА.

Нагадаємо, черкащани шляхом відкритого голосування обрали слоган «Черкащина – місце сили». Загалом, за результатами публічних консультацій, проведених  Інститутом «Республіка», слоган «Черкащина – місце сили» набрав 44,05% голосів, «Черкащина – тут починається Україна» – 40,87%, а варіант «Черкащина – земля переможців» – 15,07%. Публічні консультації з обрання одного із трьох слоганів тривали з 13 грудня 2019 року до 19 січня 2020 року. Кожен бажаючий міг висловити свою думку і проголосувати за один із слоганів.