Сюрприз для черкасців: наукова і творча інтелігенція не була залучена до розробки і обговорення бренду області

“Прикро”, – так оцінив новий бренд Черкащини, нещодавно помпезно презентований у Холодному Яру, професор Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького Василь Мельниченко. Свої враження від витвору дизайнерів, які працювали над ним більше року, він висловив на сторінці у “Фейсбук”.

“Днями в інтернет-мережі з’явилася інформація про презентацію бренду Черкащини, тобто комплексу візуальних елементів (айдентики), які покликані формувати привабливість нашого краю – унікального історико-культурного регіону України, з яким пов’язано багато ключових сторінок історії українського народу. Зрозуміло, що бренд має показувати найбільш характерне і неповторне, притаманне тільки Черкащині і таке, що підвищувало б її впізнаваність та викликало позитивні емоції. Висловлюючи свою особисту думку, скажу, що побачивши складові частини бренду в інтернеті, у мене такого відчуття не виникло. Не зміг збагнути задуму розробників, які на головній картинці зобразили вершника у дивному вбранні з переважанням рудого кольору та ще й на чорному (!) коні. У чорному кольорі “загубилася” навіть частина ноги вершника. Якщо це символ Черкащини, то, перепрошую, навіть не смішно. Це перші такі враження бренду, більш детальний аналіз якому, напевне, дадуть фахівці. Важко зрозуміти, чому до розробки такого відповідального для Черкащини проекту не була залучена наукова і творча інтелігенція Шевченкового краю – художники, архітектори, історики, письменники, майстри народного мистецтва, краєзнавці, дизайнери, працівники історико-культурних заповідників та музеїв. Не запрошувалися митці Черкащини і на обговорення проекту та його презентацію. Прикро…”, – написав професор.

Нагадаємо, як повідомлялось раніше, ініціювали роботу в обласному Департаменті регіонального розвитку майже рік тому. Візуалізували директор студії дизайну «White Studio Design» Олег Білий та керівник креативного бюро «Dmytro Bulanov creative b?ro» Дмитро Буланов. Скільки на це було витрачено бюджетних коштів – не відомо.